tirsdag 14. september 2010

rare dager

jeg har hatt en del rare dager i det siste. noen har vært bedre. eller litt ihvertfall tror jeg. men igjen så er de dårlige dagene dårligere. så jeg vet ikke om de bra dagene er bra eller bare normale. uansett.

jeg tenker mye tilbake på slik det var før. sist gang. og jeg tenker at det er som mitt forhold til trening. det hjelper ikke om den første mila virket lett når det fortsatt er 2 igjen. eller noe sånt. og jeg tror folk ser mer av meg enn jeg vil de skal gjøre. det er litt ubehagelig for jeg føler at folk ser tvers igjennom meg for tia. jeg føler for og sette opp en mur og langt bort og gjemme meg så de ikke kan se.

i går virker så mye lettere enn i dag.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror det er litt viktig å åpne opp for at folk skal se litt mer enn man egentlig vil jeg... Det kan utrolig nok gjøre ting lettere.

    SvarSlett
  2. kanskje... men jeg liker ikke tanken på at de skal ha kontroll og ikke jeg

    SvarSlett